Followers

Sunday 27 January 2013

♥ Hari Pertunangan Abg Afiq ♥

fuhh!!! berhabuk-habuk sudah blog ne taw .. lama dah tak meluangkan masa untuk menjenguk-jenguk blog tersayang nie .. :) maklumlah busy sangat dengan exam la , assignment laa .. skrg dah cuti baru dapat meluangkan masa , itu pun baru teringat yang diri ini ada blog ... HAHAHA (macam lucu kn :( )

okok .. skrg bukan masanya nak membebel memanjangkan ... skrg time to update my blog yg berkurun lama dibiarkan ... moe kasi beranak-anak lu ne blog .. WAKAKA... 

01/12/12 .. lawa la jua ne tarikh kan .. hehe .. tarikh tu dipilih oleh 'abg afiq' && 'kak ema' untuk membina hubungan dorg ke hadapan lagi iaitu BERTUNANG .!!! ok.. time aku taw dorg moe bertunang, FINE!! aku yg betul-betul excited ok .. aku pula yg nervous sangat-sangat .. aku yang berabis dari abg aku .. hahaha .. 

cerita panjang pun ndk guna jugakan .. nah .. aku ada sediakan gambar dorg bertunang .. :))

































  

No comments:

Post a Comment