Followers

Sunday 10 April 2011

adik - adik kesayangan kue. . !! =D

nie yassin. . 
adik kesayangan aku. . 
maklumlah aku teda adik. . 
jadi dia la adik aku. . 
aku sayang dgn nie budak. .
salah faham ka , merajuk ka , tetap juga aku nie kakak dia. . 
cweet bha nie bdk . . 
tapi. .
adik aku nie pemalu sikit . .
tapi law dh kenal lama. .
memang nakal . . 
emm. . 
aku RINDU nak kacau adik aku nie . .
dia lah yg mengisi kosongan dlm diri aku. . 
dia la penyeri hari - hari aku. . 
KAKAK SAYANG DENGAN ADIK . . 
nie pieQar . .
adik aku juga. . 
emm. . 
tak sangka boleh jd adik angkat. . 
dulu minat sebab muka mcm ex aku . .
tp dengan pertolongan sahabat aku ARIAH .. 
aku dpt ambik dia nie jd adik angkat aku. .
emm. .
aku x berapa tahu pasal dia nie . 
sebab jarang sngat k0ntek. .
tp dia nie jenis yg pemalu n pendiam . .
tp law dh kenal lama . . 
emm. .  paham-paham jew la kn . .
hehe. . 
anyway. . .
KAKAK PUN SAYANG KAT ADIK JUGA. . .
p/s : adik2x kakak sekalian. .  akak syg sngt kat kamu nie. .  kakak syg mcm adik kandung kakak sndiri. .  kakak hrp hubungan nie kekal smpai bila2x. .  kakak RINDU kat kamu. .  :'(
 

No comments:

Post a Comment