Followers

Tuesday 12 April 2011

mengapa aku yang harus hadapi. . .?? :'(

ya ALLAH. . 
npa engkau menguji aku seperti ini. .
tidak layakkah aku mendapat CINTA SEJATI. .?
salahkah kalau aku mencintai seseorang. .?
salahkah kalau aku mengharapkan cinta itu hadir. .?
bukan aku tidak menerima takdir ini. .
tapi berikanlah aku peluang untuk merasakan CINTA. . 
kenapa bila CINTA itu hadir mesti aku akan merasa SAKIT. .?
kenapa. .?
puas sudah aku di sakiti. .
bila aku boleh rasa disayangi & dicintai. .?
aku pun nak juga seperti hambamu yang lain. . 
merasa cinta yang indah. . 
mempunyai hidup yang indah & bahagia disamping teman yang SETIA. .
ya ALLAH. .
aku mohon padamu. .
berikanlah aku JODOH YANG BAIK & SEMPURNA. . 

aku tida ingin lagi menitiskan air mata. .
cukuplah. .
berikanlah aku KEBAHAGIAAN. . 

cukuplah aku merasai..
tidak ingin lagi. . !!

No comments:

Post a Comment